Su qualche
post fa, avevo promesso di mostrare il progetto scrapposo che stavo creando per il compleanno di una mia amica d'infanzia e ora eccolo al completo: è un journal jar completo di tutto, cioè appunto il diario (journal) e il barattolo (jar) con i bigliettini all'interno, corredato anche di card per gli auguri e del sacchettino riciclato.
Questo progetto è perfetto per partecipare alla "
Dream Challenge 4.12" dello Scrap Dreams blog, perchè il motto della sfida è: riciclo, riuso e ricreo!
Io ho riciclato un barattolo per i cotton fioc, alterato e riutilizzato come barattolo del journal jar, e anche il sacchettino con il nastro bianco, che originariamente erano un sacchetto per il riso e un nastro di una bomboniera.
Sono proprio soddisfatta della mia creazione, spero che anche la destinataria del regalo lo sia! A proposito: va molto di moda e...ve l'ho detto che adoro riciclare, specialmente con lo scrapbooking? :)
~
On a past
entry, I promised to show the scrapping project which I was creating for one of childwood friends' birthday and now here it's finished: it's a journal jar complete with everything, that is just the diary (journal) and the jar with the small cards inside, equipped also with greeting card and recycled little fabric bag.
This project is perfect to take part in the "
Dream Challenge 4.12" by the Scrap Dreams blog, because the motto of the challenge is: I recycle, re-use and re-create!
I recycled a jar for cotton swabs, which was altered and re-used as jar for the journal jar, and also the little fabric bag with the white ribbon, which originally were a bag for rice and a ribbon for a favor.
I'm really satisfied about my creation, I hope that also the recipient of the gift will be! Apropos: it's very fashionable and...did I tell you that I adore to recycle, especially with the scrapbooking? :)
|
Front of the recycled jar |
|
Journal Jar equipped with small diary, jar and greeting card |
|
Recycled little fabric bag with gift inside |